Class of 76

Hari ini aku sibuk sesangat dengn kursus IT Puteri UMNO Hulu Selangor. Namun aku tetap meluangan masa menghadiri majlis persandingan anak sahabat sekolahku Imam Alwi Kamus (adik Dato Ismail Kamus)

Seronok tak terkata dapat berjumpa dengan sahabat lama C76 yang sudah berpuluh tahun tidak ku temui.

Rosman – Paya Jaras
Yee – Gesir
Bain (Wea) – Cyberjaya
Men (Mardziah Manap) – KKB
Mohamad Nayan – Sungai Buaya
Rohaya – Rasa
Tetiba aku teringat OB (Rubiah) awek chuby. Sekarang di Shah Alam. Rindunya aku pada OB.
Tempat jatuh lagi dikenang inkan pula tempat bermain.. kan..
Tidak lupa Leha – ramai ke yang tempah kueh ari ni. Sedap kueh leha ni:-)

Seronok kalau dapat lepaskan rindu pada kawan-kawan… Semua kata nakal aku tak berubah macam dulu jugak. Ye lah agaknya.

Menik (Misriah) – Gedangsa
Bibah – Gedangsa
Midah – Gesir
Kopek (Norsiah)
Kak Ana (Zurinawati) – Batang Kali
Jariah cute – Kerling
Zua – Subang Jaya
Asmawati – Gedangsa
Misah – Sungai Buaya
Junainah – Sungai Buaya
Norlidah – Sungai Buaya
Mardiah yang pernah bermain dihati – Gedangsa
Munah (cekgu selalu cakap mana ada munah adalah ulek:) ) – Hulu Yam

Roslan – Kerling
Saiful – Sungai Buaya
Jimin – Sungai Buaya
Mohamad Saan – Sungai Buaya
Abu Bakar – Kerling
Allahyarham Shamsuddin (Alfatihah) – Selayang

Ada ke nama yang aku tertinggal?

Tunggu laman web http://c76.smkkkb.net

Rundu kat korang semua.. nnti aku upload gambar2 kita.
Siapa yang ada simpan gambar2 nostalgia dolu-dolu contack aku.. aku tetap macam dulu tak berubah lansung.

Setahun berlalu – tetap segar diingatan

Wednesday, 28 February 2007

Makan malam ngan Abang 🙂

Dah kekenyangan ke tu. Balik nanti jangan selongkar dapor.

Monday, 26 February 2007

Dapat juga makan goreng cempedak yang di idamkan

Walaupun sekarang bukan musim
cempedak 🙂

Abang beli kat mana ni ?

Saturday, 24 February 2007

Teringin nak makan cempedak goreng 🙂



Saturday, 17 February 2007

Starbucks BB Plaza.. dengan sapa tu


Friday, 9 February 2007

Makan bubur ngan roti je…di IBBM













Thursday, 1 February 2007

Yanti Sambut Hari Wilayah kat Starbucks The Mall

Semuga Ada Titik PertemuanDiantara Kami &
di JauhiDari Sengketa Yang Berpanjangan

Syair Istikharah

Ya – Rabbul Ariffin
Seandainya kau telah taqdirkan dia milikku
tercipta buatku
dekatkanlah hatiku dengan hatinya.
Tetapkanlah kemesraan antara kami,
agar kebahagiaan ini kekal abadi.

Ya Muhaimin
Seiringkanlah kami
mengiringi kehidupan luas ini
ketepian yang sejahtera.

Ya Rabbul Fatihin
seandainya dia telah Kau taqdirkan bukan milikku
bawalah dia jauh dari pandanganku
luput dari ingatanku
dan peliharakanlah aku dari kecewa.

Ya Rabbul Izzati
Berikanlah aku kekuatan,
melontarkan bayangannya kedada langit hilang bersama senja merah
agar aku bisa bahagia
walaupun tanpa dirinya.

Ya Rabbul Quddus
Gantikanlah yang telah patah
meskipun tidak sama dengan dirinya
biar sekuat mana aku mengasihinya
aku mohon pada Mu Allah
agar melenyapkan perasaan ini
seandainya benar dia ditaqdirkan bukan untukku.

Tetapi seandainya dia telah ditaqdirkan untuk diriku
aku mohon kasih dan sayang Mu
agar memperkuatkan kasih sayangku padanya
selagi mana tidak melebihi kasih sayangku pada Mu.

Ya Rahman Ya Rahim,
Cukuplan Engkau sahaja menjadi pemeliharaku
Didunia dan di akhirat
Dan peliharalah kami dari azab api neraka

Amin…