Gadget baru

Kohjinsha SH811 upgrade RAM 2GB
Samsung Ultra II U700
Bolehlah ber Blog

Beli platinum necklace disini

Class of 76

Hari ini aku sibuk sesangat dengn kursus IT Puteri UMNO Hulu Selangor. Namun aku tetap meluangan masa menghadiri majlis persandingan anak sahabat sekolahku Imam Alwi Kamus (adik Dato Ismail Kamus)

Seronok tak terkata dapat berjumpa dengan sahabat lama C76 yang sudah berpuluh tahun tidak ku temui.

Rosman – Paya Jaras
Yee – Gesir
Bain (Wea) – Cyberjaya
Men (Mardziah Manap) – KKB
Mohamad Nayan – Sungai Buaya
Rohaya – Rasa
Tetiba aku teringat OB (Rubiah) awek chuby. Sekarang di Shah Alam. Rindunya aku pada OB.
Tempat jatuh lagi dikenang inkan pula tempat bermain.. kan..
Tidak lupa Leha – ramai ke yang tempah kueh ari ni. Sedap kueh leha ni:-)

Seronok kalau dapat lepaskan rindu pada kawan-kawan… Semua kata nakal aku tak berubah macam dulu jugak. Ye lah agaknya.

Menik (Misriah) – Gedangsa
Bibah – Gedangsa
Midah – Gesir
Kopek (Norsiah)
Kak Ana (Zurinawati) – Batang Kali
Jariah cute – Kerling
Zua – Subang Jaya
Asmawati – Gedangsa
Misah – Sungai Buaya
Junainah – Sungai Buaya
Norlidah – Sungai Buaya
Mardiah yang pernah bermain dihati – Gedangsa
Munah (cekgu selalu cakap mana ada munah adalah ulek:) ) – Hulu Yam

Roslan – Kerling
Saiful – Sungai Buaya
Jimin – Sungai Buaya
Mohamad Saan – Sungai Buaya
Abu Bakar – Kerling
Allahyarham Shamsuddin (Alfatihah) – Selayang

Ada ke nama yang aku tertinggal?

Tunggu laman web http://c76.smkkkb.net

Rundu kat korang semua.. nnti aku upload gambar2 kita.
Siapa yang ada simpan gambar2 nostalgia dolu-dolu contack aku.. aku tetap macam dulu tak berubah lansung.