Susu Unta

MARI BERNIAGA UNTA…

Susu unta mengandungi lima kali lebih banyak vitamin C daripada susu lembu, kurang lemak, kurang laktosa dan mempunyai banyak insulin menjadikannya pilihan baik untuk merawat penyakit diabetes.

Dr Abdulrahman Al-Qassas, seorang pengkaji di Universiti Ummul Qura, Mekkah menegaskan lagi bahwa kencing dan susu unta dapat menyembuhkan beberapa penyakit diantaranya hepatitis, diabetes dan penyakit kulit.

Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

chomel la anta punya untha… ada senyumm sama ana…
about an hour ago ·
Hambali Mukhlas

about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Mari kita bela unta susu la… Ana ada tanah ratus2 ekar.
Kaya lah…. kaya lah..
about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Mau pegi ostolia lah.. mau belajar bela unta..
about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Kincin untapun boleh bikin obat.. taik unta boleh bikin kosmetik la..
about an hour ago ·
Hambali Mukhlas

Hambali Mukhlas

boleh dapatkan ‘anu’ unta….itu lagi khasiat..
about an hour ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

wah baguss… anta perghi belajar jaga untha nanti balik buka ladang unta… tak cukup tanah ada lagi tanah anta di turkistan, karzastan, mongostan… dan tanjung rambhutan…
about an hour ago ·
Hambali Mukhlas

Hambali Mukhlas

belum laghi di gohead gostannn..
about an hour ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

apa la punya Hambali ni??? banyak2 faedah kat unta ni,,, “anu” unta juga yg dicari…
about an hour ago ·
Hambali Mukhlas

Hambali Mukhlas

spt KI. tag line utama unta….tenaga batin biar meletopppp..
about an hour ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

ha… kalau cari “anu” unta baru pegi gohead gostann… hahahaha
about an hour ago ·
Hambali Mukhlas

Hambali Mukhlas

kalau tak da tag line mcm mana nak berniaga..spt Saleh Yakob..ILL FOLLOW
about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

MAu jumpa Dato Ahmad Maslan la.. mau ajak tanah felda kasi bela unta..
Mau minta subsisdi jumpa Noh Omar lah..
about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Ana suka soup tropedo unta lah..
about an hour ago ·
Hambali Mukhlas

Hambali Mukhlas

ana buat marketing. anta kasik belajar bela unta..konsep ana senang, susu unta ini kalu enta semua minum enta dapat HARTA…
about an hour ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

bagus bagus bro din…
about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Semua pun wang lah.. taik unta pun boleh dapat wang lah…
about an hour ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

anta mau buat marketing hambali??? Tolonn la jangan kasi hancus ini masa depan punya bisnis la…
about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

HAri2 marketing ‘anu’ unta lah..
about an hour ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

marketing kita sama2 buat lah… ada ssusu, ada thaik unta, anu unta, kulit unta… wah kita jadi kaya la kaya la…
about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Mari lah.. Dato Ahmad Mazlan sama Dato’ Noh.. join ini bisness.
about an hour ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Dato’ Noh Omar.. ana mau AP lah.. mau import unta.
about an hour ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

apa susah bro din? pegi je la cari itu Dato’ Noh dan Ahmad Maslan…
59 minutes ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Dato’ 2… ini bisnes untung lah.. mari joint. Lagi untun dari jual enjit jet lah.. Tak da kena tangkap lah pasal curisana curi sini 🙂
58 minutes ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

hahahahahaha
58 minutes ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Dato’ Shahaniza sama Wan Salman.. bela unta boleh selesai masalah lembu berkeliaran sana Jengka lah.. Unta pun boleh tunggang pergi kebun kelapa sawit.
54 minutes ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Dato Rosnah boleh kasi KKM punya apprval lah..
52 minutes ago ·
Paparock Ilham

Paparock Ilham

salam Pak Din..
23 minutes ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

wsalam papa.. mau minum susu unta… ana mau importitu susu 🙂
19 minutes ago ·
Dato' Shahaniza Samsuddin

19 minutes ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Untuk boleh bela bawah pokok kelapa sawit. Mesti unta tu ingat pokok tamar 🙂
17 minutes ago ·
Samsur Rijal Yahaya

Samsur Rijal Yahaya

hahahaha… good idea
12 minutes ago ·
Ib Nawawi

Ib Nawawi

hoonta funya fasyal habis semua orang yadi arab syelup lah!
11 minutes ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

arab cilup tidak afa.. jagan kena cilup arab lah:-)
2 minutes ago ·
Mat Nasir Mohamed

Mat Nasir Mohamed

siapa nak jadi dr unta?
2 minutes ago ·
Kamaluddin Idrus

Kamaluddin Idrus

Ramai yang ada Dr instant la sekarang ni..
56 seconds ago ·